5/12/2016

KIARA| TAG Mój zwierzęcy przyjaciel













































Hejka!

 Właśnie oglądam mój ulubiony serial i zaraz zajmę się odrabianiem zadania domowego. Dziś pogoda zmieniła się. Przestało być aż tak ciepło, lecz nadal jest przyjemnie. Jeszcze jutrzejszy dzień w szkole i będzie weekend. Jupi!

Jak już się pewnie po tytule spodziewacie; będzie to post o Kiarze.
OSTRZEŻENIE: Będzie duuużo zdjęć! 


No to zapraszam:




1. Jak nazywa się twój zwierzak ? 
 Moja psinka wabi się Kiara.


2. Jakie to zwierzę i jakiej jest rasy ?
Jest tu suczka rasy Siberian Husky.

 
3. Jak długo jest już z tobą ?
Kiaruś jest ze mną już osiem lat.

 
4. jak dostałaś swojego zwierzaka ?
 Nad posiadaniem psa myśleliśmy odkąd wprowadziliśmy się do domu jednorodzinnego. 


5. Ile ma lat ?
Kiara ma osiem lat :)


6. Co jest dziwnego w charakterze twojego zwierzaka ?
Moja Kiarcia jest bardzooo dziwna. Gdy tupnie się nogą blisko jej to ona zaczyna biegać w kółko podkurczając tylne nogi. Często robi dziwne miny, je mrówki, boi się wody, boi się małych psów. Gdy na spacerze spotykamy jakiegoś małego pieska to Kiara ciągnie do niego warcząc, a kiedy ten piesek obok niej przejdzie ucieka jak najszybciej się da, przed siebie.



7. Co twoje relacje ze zwierzakiem znaczą?
Moje relacje z Kiarą znaczą wiele... Jest moją naajlepszą przyjaciółką❤ Bardzo ją kocham❤
 

8. Ulubione chwile ?
Oh... Jest ich naprawdę wiele.
 Pamiętam, jak urodziła pięć ślicznych kundelków, jak o nie dbała i karmiła.
 Pamiętam jej "młode wybryki"; podkopanie się pod płotem, zjedzenie myszy, pogryzienie moich ulubionych papci, ucieczki, zjedzenie moich magnesów z Danonków, ugryzienie mnie w wargę (za bardzo ją wkurzałam haha). 
Pamiętam też; początki skoków przez przeszkody, pierwszą naukę sztuczek, pokazy przed moją rodziną i znajomymi, zabawy na śniegu, wspólne świętowanie Sylwestra na spokojnie w domku i wiele, wiele innych. 
Szczerze; KAŻDA CHWILA Z KIARCIĄ JEST DLA MNIE BARDZO WAŻNA <3


9.Jak nazywasz swojego zwierzaka ?
Kiara, Kiaruś, Kiarunia, Kiareczka, Kluseczka, Grubasek, Pindzia (to tak słodko brzmi😂), Kiarex, Kiarmen, Kiarulek, Kiarciś, Kiarka i wiele, wiele innych 💞





















 Hah :) Uwielbiam oglądać te zdjęcia.

Dobra, ja spadam odrabiać lekcje, a potem sprzątać w pokoju.
papatki <3
















2 komentarze:

  1. Ciekawy pomysł na posta. Masz uroczego pieska, zazdroszczę!

    justletthembe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Jeśli masz swojego pupila to również zrób taki tag. Chętnie go zobaczę na twoim blogi i myślę, że przyjemnie jest pisać o swoim zwierzęcym przyjacielu :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz ♥