10/22/2016

Aparacik!



Hejka! 
W piątek miałam zakładany aparat na górne zęby. W końcu znaleźliśmy dobrego ortodontę i wyleciały mi wszystkie mleczaki. Czekałam na ten dzień prawie miesiąc, gdyż wcześniej miałam robiony wycisk. Myślałam, że będę źle wyglądać z drutami, ale okazało się, że całkiem fajnie wyglądam. Mam teraz o wiele ładniejszy uśmiech :D


                      

A co do zakładania aparatu, jak się w nim czuję i czy boli, to tak:
U ortodontki byłam około 1,5 godziny. Tak długo, dlatego że zanim zaczęto mi nakładać druty musieli mi wyjąć takie gumeczki, które miałam wciśnięte między zębami, oczyścić zęby specjalną pastą, przymierzyć pierścienie. Czy bolało? Nie, ale było to troszkę nieprzyjemne uczucie, najbardziej, gdy pani zahaczała gumeczki. Wybrałam czarne gumeczki, bo najbardziej mi się spodobały. Teraz; jak się czuję? Hmm.. Troszkę dziwnie. Czy boli? Szczerze to tak, ale po kilku dniach powinnam się przyzwyczaić. 


Ogółem: Jeść normalnie jem. Myć zęby normalnie myję, tylko dokładniej i po każdym posiłku. Ładniej się uśmiecham. I co najważniejsze, będę miała proste zęby!

  
Mam nadzieję, że się do niego przyzwyczaję i przestaną mnie boleć zęby :)


5 komentarzy:

  1. ja na szczęście nigdy nie musiałam nosić aparatu :)

    Zapraszam do wspólnej obserwacji :)
    http://theloth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Aparat mam już rok i traktuje go jak mojego przyjaciela, trzeba go zaakceptować ponieważ nie raz daje popalić :) Na samym początku nie mogłam jeść jabłek bo były za twarde a klamerki mogły odpaść i wszystko kroiłam w kosteczki tak jest najlepiej, ale wiadomo u każdego przebiega to inaczej :)
    BLOG!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja sama jestem posiadaczką aparatu już ponad rok :D
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  4. Pamiętam, ze jak byłam młodsza i dentyskta powiedziała, ze jest możliwość że będę musiała nosić aparat byłam zrozpaczona. Po czasie okazała sie, że jednak nie muszę, ale teraz w sumie nie miałabym nic przeciwko temu, uważam, że wygląda to uroczo. Pozdrawiam i zapraszam

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Już od długiego czasu zastanawiam się nad założeniem aparatu. Niby nie mam dużej wady zgryzu, ale skoro mogę coś zmienić na lepsze to czemu tego nie zrobić? :) Teraz jestem już zdecydowana, ale niestety obecnie mam sporo innych niemałych wydatków, więc aparat musi poczekać...
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ♥