7/07/2016

Wakacje :)


Hejka. Jak mijają Wam wakacje? Mi mijają bardzo szybko, a zarazem radośnie. Tydzień temu byłam we Wrocławiu z Klaudia, która przyjechała do mnie na cały tydzień. 27 czerwca kupiłam sobie lustrzankę Canon EOS 1200D. Jak na razie sprawuje się znakomicie. Zrobiłam już kilka tysięcy zdjęć. Stwierdziłam, że jak robię tyle zdjęć to stworze specjalną serię pt. 'My photos'.

Dzięki tym dwóm tygodniom wakacji bardzo wypoczęłam i nabrałam sił na wrzucanie wpisów na bloga. Postaram się często dodawać posty, bo nie ukrywajmy, ale ostatnio robiłam sobie zbyt duże przerwy, które spowodowały, że jest Was mniej i już prawie nikt nie czyta moich wpisów. Jeżeli nadal czytasz moje wpisy, napisz w komentarzu 'Jestem'. 

Heh jakie minki :)
Ostatnio spodobał mi się efekt 'sepia'. 








Ok, tak na koniec mam dla Was ważną wiadomość: Jeśli macie jakieś propozycje współpracy lub jakąś inną sprawę np. długie pytanie, możecie napisać na mojego maila- karolinaopowiada@gmail.com








Jak mijają Wam wakacje?
Wyjeżdżacie gdzieś?
Ps. Przepraszam za jakość zdjęć, ale robiłam je laptopem, gdyż nie kupiłam jeszcze statywu do aparatu i nie miałam, gdzie go położyć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz ♥