4/22/2016

proste, szybkie przekąski


Hejka!
Witam Was w nowej serii na moim blogu. W tej serii będę dzieliła się z Wami prostymi przepisami lub przekąskami wymyślonymi przez mnie. Będzie to idealna seria dla osób, które nie są mistrzami w kuchni. Sama niezbyt umiem gotować, ale  nadrabiam to swą wyobraźnią. Chciałbym Wam też udowodnić, że nie każdy musi mieć talent, by być świetnym kucharzem, wystarczy wyobraźnia.
  W tym poście przygotowałam dla Was trzy łatwe i szybkie do zrobienia przekąski. Wybrałam produkty, które najbardziej lubię i, które lubią moi bliscy.



  Szynkowe zawijasy

     Jest to bardzo łatwa do wykonania przekąska z produktów, które zapewne każdy ma w domu.






         Produkty, które potrzebujesz:
         - kilka plasterków szynki
           Ja akurat użyłam "szynki klasycznej", która nie jest wysokokaloryczna. Można ją kupić w    Biedronce.
           
         - dowolna sałata lub mieszanka sałat
           Moją ulubioną mieszankę sałat kupiłam w Biedronce

         - marchewka
           Będzie ona nam służyła jako dekoracja, więc nie jest obowiązkowa.

         - nóż
         - wykałaczki lub inne patyczki
         - deska do krojenia 








 

Do dzieła!
         


  1.  Dokładnie umyj sałatę zimną wodą
  2.  Przekrój plaster szynki na pół.
  3.  Ułóż na nim sałatę.
  4.  I zawiń.
           I gotowe!















Koreczki
bananowo-nutellowe
Potrzebujesz:
-nuttelę
-banana
-biszkopt
-deskę do krojenia
-nóż
-wykałaczki lub inne patyczki




 
 Do dzieła!


  1. Pokrój biszkopta na małe kawałki.
  2. Posmaruj go nutellą.
  3. Pokrój banana na plasterki.
  4. Połóż go na biszkopcie posmarowanym nutellą.
  5. Połącz to wykałaczką.




I gotowe!










 




czosnkowe
     
Potrzebujesz:
-serka czosnkowego
-biszkopt
-noż
-deską do krojenia
-wykałaczki lub jakieś patyczki 
Do dzieła! 

  1. Pokrój biszkopt na małe kawałki.
  2. Posmaruj je serkiem czosnkowym
  3. Wbij w nie wykałaczkę lub inny patyczek.

Gotowe!


Z serkiem pleśniowym
  
Potrzebujesz: 
 
-biszkopta
-serka pleśniowego
-nóż
-deskę do krojenia
-wykałaczkę lub jakiś patyczek

Do dzieła!

  1. Pokrój biszkopta na małe kawałki.
  2. Zrób to samo z serkiem pleśniowym.
  3. Złącz kawałek biszkopta z kawałkiem serka pleśniowego za pomocą wykałaczki lub innego patyczka.  
Gotowe!







Proste te przekąski, co nie? Każdy może je wykonać! Polecam.
Mam nadzieję, że ktoś z Was skusi się na zrobienie którejś z tych przekąsek. 
Mam nadzieję, że spodobał Wam się post. Poświęciłam dużo czasu, by przygotować ten pierwszy wpis z nowej serii. Postaram sie regularnie dodawać posty z tej serii. A teraz idę spać, by odpocząć po tych kilku godzinach spędzonych przed komputerem. Dobranoc <3
  
Karolinka
   

 

1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz ♥