1/06/2017

WITAJ 2017!




 Hejka! Witam Was już w nowym roku 2017! Nowy rok rozpoczął się już kilka dni temu, a ja Wam szczerze powiem, że dopiero teraz wszystko ogarnęłam i wzięłam się za pisanie. Ostatnio jest źle. Kompletnie źle. Brak motywacji spowodowało, że ten blog powoli upada. Jednakże; nowy rok, nowe siły i chęci, ale nie u mnie. Pierwszego stycznia siedziałam zdołowana i myślałam o tym, czego nie zrobiłam w 2016 i, że w sumie nic mi się nie chce. Drugiego: siedziałam i myślałam sobie, że to katastrofa, że nie zaczęłam gonić moich celów i ich powoli realizować. Jednak trzeciego wpadłam na całkiem fajny pomysł! Założyłam zeszyt, gdzie każdego dnia wypisuję jakieś pozytywy lub jak starałam się dążyć do swoich celów. Myślę, że jest to całkiem fajne i ciekawie będzie móc do tego zajrzeć pod koniec tego roku.



 W szkole powoli kończy mi się semestr, co oznacza, że niedługo ferie! W ferie, jak zwykle będę siedziała w domu lub u babci, ale mimo tego nie mogę się doczekać.   Dokładnie 30 stycznia rozpocznę 2 tygodnie obijania się! W tym czasie będę mogła spotkać się ze znajomymi, z którymi niezbyt mam czas się spotkać w tygodniu, codzienne treningi agility z moją psinką, no i oczywiście dużo czasu na pisanie postów! 

 Co do roku 2017: Postaram się, aby spędzić go, jak najlepiej. By 31 grudnia powiedzieć sobie ‘Tak, to był mój rok. Świetnie!’. Chcę spełnić wszystkie swoje marzenia, osiągnąć swoje cele i zrobić rzeczy, które zawsze chciałam, ale jakoś tak wyszło, że ich nie zrobiłam. To wszystko zrobię, jeśli będę miała motywację. Motywacja jest najważniejsza!



 Teraz troszkę o blogu:

Nie zdradzę Wam konkretnie, co się tutaj pojawi, ale mogę Wam jedynie zdradzić, że pojawi się parę nowych serii. W lutym (wtedy dopiero to ogarnę) ustalę częstotliwość postów. Myślałam nad postami motywacyjnym pomieszanymi z przemyśleniami. Zrobię specjalną serię dla wielbicieli psów i dla wielbicieli koni. Pojawi się tutaj parę postów modowych, kulinarnych i urodowych. Często też będą pojawiały się posty typu lifestyle, bo kocham je pisać haha!
Stawiam tutaj na różnorodność!
Więc czekajcie!
Na końcu chciałabym Wam życzyć udanego roku 2017! Abyście mieli motywacje i dążyli do swoich celów! Wszystkiego dobrego!

Do następnego <3

Veronika

5 komentarzy:

  1. życzę dużo motywacji, ja również zaczynam ferie 30 stycznia ^^

    /MAGSAILE/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem bardzo ciekawa nowych serii :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. pg slot99 เกมสล็อต ค่าย พีจี ถือเป็นค่าย เกมสล็อตออนไลน์ มาแรงตลอดหลายปี ที่ผ่านมา เปิดตัวใหม่ มาใน รูปแบบเกมสล็อต 3D มีเกมสล็อต น่าสนุกตื่นเต้น ที่นักเดิมพัน ในการเข้าเล่น

    OdpowiedzUsuń
  5. สล็อต pg เว็บ ตรง สมัคร PGSLOT เว็บไซต์ตรง โบนัสฟรี 100% แจกเครดิตฟรีสล็อตทุกเกมรองรับการใช้แรงงานภาษาไทย PG สล็อต ธีมเกมสดใหม่ เล่นบันเทิงใจภาพงามโบนัสมากฝาก-ถอน รวดเร็ว

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ♥