7/21/2016

Summer tag



 Hejka! Dziś przychodzę do Was z Summer tagiem. Myślałam, by zrobić go już wcześniej, ale szczerze jakoś nie znalazłam czasu i chęci, by go posklejać, tym bardziej, że ostatnio nie umiem sie rozpisywać :/ Dobra, już nie będę więcej przedłużać, zapraszam:











1. Wolisz kiedy jest gorąco, czy zimno?
    Hm... Wolę, gdy jest ciepło.

2.Ulubiona pora roku?
    Zdecydowanie wiosna. A dlaczego? Bo wtedy wszystko, się tak jakby ożywia.

3. Basen czy plaża?
    Basen w ogrodzie <3


4. Sandały, japonki, czy baleriny? 
    W tym roku pokochałam japonki hah :)

5. Ulubione zajęcie na lato?
    Mam parę ulubionych fotek:


7.Ulubiony letni strój?
   Zwykły T-shirt+ dżinsowe szorty


8. Szorty czy spódnice?
     Zdecydowanie szorty

9. Wybierasz się na wakacje? Jak tak, to gdzie?
     Byłam już w górach Izerskich i we Wrocławiu. Jadę jeszcze na obóz na Kaszuby, do Amsterdamu i nad morze.


10. Jak wyglądałyby Twoje wymarzone wakacje?
      Heh, dla mnie każde wakacje są wspaniałe, nie mam wymarzonych.

11. Ulubiony napój i jedzenie na lato?
      Napój- zimne IceTea, jedzenie- tortilla

12. Jak będziesz się malować latem?
     W wakacje nie maluję się, no chyba, że na spotkania ze znajomymi :)

13. Za co kochasz tę porę roku?
      Bo można się fajnie opalić, jest luz, bo są wakacje, jest ciepło, wyjazdy, basen <3


14.Umiesz pływać?
      Umiem, chociaż niezbyt lubię, wolę skakać lub pływać na materacu.

15. Błyszczyk vs. pomadka?
      Błyszczyk

16. Jaka jest Twoja ulubiony fryzura letnia?

      Zwyczajny kucyk lub po prostu rozpuszczone włosy.


17. Jaki jest Twój ulubiony smak lodów?
      Śmietankowo-czekoladowy lub 'kaktus'. Ostatnio polubiłam lody o smaku słonego karmelu.


18. Ulubione zajęcie na lato?
       Oh... Sama nie wiem. Uwielbiam kąpać się w basenie, jeździć na rowerze, chodzić na spacery, jeździć na rolkach. Również bardzo lubię spotykać się ze swoimi przyjaciółmi.


19. Relaksujesz się na tropikalnej wyspie, co popijasz?
      Ice Tea lub wygazowaną colę. Ooo taak... Uwielbiam niegazowaną colę hah XD

20. Ulubiony wakacyjny kolor lakieru do paznokci? 
      Seledyn lub miętowy.


21. Wakacje w Polsce czy za granicą?
      W poście 'Wakacyjne co wolisz?' odpowiadałam na to pytanie. Jechać w góry wolę w Polsce, a zwiedzać miasta za granicą.

22. Lubisz grac w siatkówkę plażową? 

      No nawet lubię.



23. Wolisz rolki czy rower?

      Wolę rower, chociaż rolki też bardzoo lubię


Do następnego ;3

12 komentarzy:

  1. Ciekawy tag :D

    Zapraszam : http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Też wolę błyszczyk ♥

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny tag, też wolę szorty :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie dowiedzieć się czegoś nowego ;)
    Ja za to nie umiem się przekonać do japonek :P

    vanillia96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Amsterdam w planach widzę :D. Fajne miasto, byłam kilka razy w tym roku :). Ale wbrew pozorom jest mało Holenderskie :).

    www.bolibrzusie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny tag! Również wolę kiedy jest ciepło ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Na większość pytań odpowiadałabym tak samo :D
    Jedynie koli nie lubię :D

    grlfashion.blogspot.com
    zapraszam:*odwdzięczam sie za każdą obserwację ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia, chyba na większość pytań odpowiedzialabym tak jak ty. Świetny blog
    Bedzie mi miło jeśli wpadniesz do mnie lifebypaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ♥